Dlaczego długopisy reklamowe są skuteczne?

Dzisiejsze działania marketingowe nieco różnią się od tych, które były stosowane jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. Jednak istnieje pewna grupa gadżetów, która wciąż się sprawdza i jest świetnym nośnikiem reklamy. Szczególnie cenione są przez klientów przedmioty użytkowe, które mogą się sprawdzić na co dzień. To sytuacja win-win. Firma rozpowszechnia swój wizerunek, a klient otrzymuje darmowy przedmiot, który jest dla niego użyteczny. 

Gadżety reklamowe - sposób na dotarcie do klienta

Klienci uwielbiają dostawać coś dodatkowego, nawet jeśli mają być to tylko drobne rzeczy jak np. długopis. Traktowane jest to jako miły gest, a firmie przynosi wymierne korzyści. Długopis z logo wpływa na wizerunek firmy i pomaga klientowi utrwalić daną markę i zapamiętać ją. W dzisiejszych czasach kiedy na rynku jest ogromna konkurencja nawet tak pozornie niewielki gest może wiele zmienić. 

 

Dlaczego warto zdecydować się akurat na długopisy reklamowe? Przede wszystkim są niewielkie i łatwo je przechowywać. Dodatkowo są stosunkowo niedrogie. Zamawiając długopis firmowy warto dobrze przemyśleć to, co się na nim znajdzie. Z pewnością warto umieścić logo firmy, można także dodać krótki tekst. To powinno być coś chwytliwego, ale niezbyt długiego. Zamawiając długopis w firmie zajmującej się produkcją gadżetów reklamowych z pewnością można liczyć na pomoc w wykreowaniu idealnej szaty graficznej, która będzie charakterystyczna dla naszej firmy. 

Długopis reklamowy to forma, jaką klienci lubią

Kolejna ulotka, wizytówka czy zupełnie nie przydatna broszura odstraszają klientów. Jest to rodzaj nachalnej reklamy, która zamiast zachęcać odpycha nowych użytkowników. Firma ponosi koszty takiej reklamy i nie otrzymuje oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Dlatego właśnie przed podjęciem decyzji na co warto przeznaczyć budżet reklamowy warto sprawdzić dostępne opcje i zapoznać się z opinią konsumentów. Zamiast drukować kilka tysięcy ulotek, które w większości powędrują do kosza lepiej dać klientom mniejszą ilość przydatnych gadżetów, które będą z nimi na co dzień. Długopis jest jednym z nich. Poza nim można zaliczyć do tego grona także kubki reklamowe, termosy czy smycze reklamowe. Są to przedmioty, które klienci chętnie wezmą na targach czy podczas wstępnej rozmowy i potraktują jako miły gest. To rodzaj subtelnego marketingu, który niesie pozytywny wydźwięk i z pewnością przyniesie więcej korzyści niż ulotki reklamowe. 

 

Długopis reklamowy to tani i skuteczny rodzaj marketingu. Warto uwzględnić jego zakup w swoich działaniach marketingowych. Nawet przy stosunkowo niewielkim budżecie, lepiej postawić na mniejszą ilość przydatnych gadżetów. Taki podarunek z pewnością zostanie doceniony przez klientów.