Na jakie okazje warto zainwestować w gadżety reklamowe?

Firmowe gadżety są dobrą wizytówką firmy, która przyda się na wiele okazji. Warto dobrać je właściwie tak i do pory roku, jak i do celu, jaki mają one spełnić. Co i kiedy przyda się w firmowym magazynku i przede wszystkim jakie i dla kogo upominki sprawdzą się najlepiej?

Dobra reklama dźwignią handlu – doskonale w tej roli sprawdzą się drobne upominki, które można wręczyć tak klientom, jak i kontrahentom. Najpopularniejsza okazja to święta Bożego Narodzenia – pytanie, kiedy jeszcze warto przygotować wyjątkową i niepowtarzalną wizytówkę swojej firmy?

Gadżety świąteczne – okazja do podtrzymania relacji

Święta Bożego Narodzenia, podobnie jak i Nowy Rok są doskonałą okazją do zacieśniania kontaktów z klientami i kontrahentami. Nic nie działa lepiej, niż drobny upominek, który przypomni o dobrych relacjach i produktach marki. Mogą to być zarówno klasyczne kalendarze, podkładki, jak i wyjątkowe gadżety, które doskonale podkreślą charakter firmy.

Gadżety reklamowe to też USB, piłki, słodycze, zegarki, ale i zestawy podróżne, które z pewnością charakteryzują się nie tylko przydatnością lecz świadczą także o nietuzinkowym podejściu firmy do relacji z klientem.

Prezentacja na targach i eventach – gadżety firmowe dla każdego

Wizytówki, jako identyfikacja firmowa sprawdzą się przede wszystkim na typowych biznesowych spotkaniach, gdzie każdy kontakt jest na wagę złota. Co jednak sprawdzi się najlepiej w roli niezapomnianego dodatku, który nie tylko będzie dobrym nośnikiem reklamowym, ale też i przypomni o firmie w najmniej spodziewanym momencie? Długopis!

Długopisy reklamowe to jeden z najlepszych gadżetów reklamowych. Potrzebuje ich każdy z nas, bowiem używamy ich do zapisania numeru, zrobienia notatek, jak i po prostu kolekcjonujemy. To dlatego też elegancki długopis w etui jest świetnym dodatkiem na firmowy prezent.

Usługi poligraficzne, czyli ulotki, teczki, katalogi czy torby to także świetny sposób by zapaść w pamięci przyszłych pracowników – to dlatego warto je mieć ze sobą na każde targi pracy. Warto zadbać o nie także w przypadku zmiany loga firmy – w ten sposób z pewnością utrwali się ono w pamięci kontrahentów.

Identyfikacja wizualna – sposób na rozpoznawalność

Dobre materiały firmowe, takie jak:

  • ulotki;

  • kalendarze;

  • długopisy;

  • podkładki;

  • torby i teczki;

  • ulotki i katalogi;

to doskonałe gadżety, które zawsze warto mieć pod ręką, bowiem przydadzą się na każdy rodzaj imprezy. Nieco większe i bardziej kosztowne gadżety, jak spinki do garniturów, okulary przeciwsłoneczne czy porty USB to z kolei doskonały dodatek na wyjątkowe wydarzenia, takie jak:

  • targi pracy;

  • wydarzenia branżowe;

  • spotkania z kontrahentami;

  • święta.

Warto dopasować je do działalności marki, pamiętając przy tym by były poręczne – mała latarka, którą można przypiąć do kluczy może być znacznie lepszą wizytówką, niż wielki katalog. Reklama jest dźwignią handlu, ale reklamowe gadżety zostają z klientami na dłużej.